Starling zoekt – administratief medewerker (m/v/x)
Wij zoeken nog meer versterking!
STARLING is …
een reisorganisatie die sinds 2014 reizen organiseert over de hele wereld. En dan bedoelen we niet zomaar reizen, maar wel fenomenale natuurreizen en adembenemende fotografiereizen. We reizen in groep of individueel onder begeleiding van topgidsen naar de mooiste locaties.
We gaan met onze reizigers op zoek naar de mooiste natuur op de meest afgelegen plaatsen ter wereld. We zoeken een bepaalde diersoort (zoals de sneeuwluipaard in India of de paradijsvogels in Papoea) of jagen naar bijzondere fenomenen zoals het noorderlicht. Andere reizen draaien puur om genieten van natuurbeleving.
Voor de fotografiereizen gaan onze gidsen tot het uiterste. Het doel is om onze deelnemers met prachtige beelden (en onvergetelijke herinneringen) naar huis te laten gaan.
Ons team telt intussen veertig gidsen en verschillende vaste medewerkers en freelancers. De locatie van waaruit we opereren is Desselgem / Waregem. Deels (of indien noodzakelijk volledig) thuiswerk is voor ons bespreekbaar.
Maar genoeg over ons. Over naar jou!
Jij bent:
- een administratieve en organisatorische ‘duizendpoot’ met een commerciële feeling.
- iemand met een proactieve ingesteldheid.
- een durver: je taalbeheersing is dan misschien niet perfect, maar je communiceert wél zonder schroom in het Nederlands, Engels en Frans.
- iemand met zin voor precisie, die let op de details.
- iemand die het een leuke uitdaging vindt om structuur te creëren en prioriteiten te stellen.
- je bent goed vertrouwd met computerwerk en typvaardig (mailen met Gmail, goed werken met Excel, …).
- je bent vriendelijk ingesteld en hebt steeds de reflex om vanuit het beste belang van onze deelnemers te denken en zo ook te zorgen voor de allerbeste service.
- STARLING bestaat nog niet zo heel lang, dus we zoeken iemand die actief durft meedenken en suggesties aanreikt voor meer efficiëntie achter de schermen. Er is zeker nog heel wat verbetering mogelijk.
- je bent bij voorkeur taalvaardig en houdt ervan om de sociale media up-to-date te houden (Facebook, Instagram, …).
- ervaring in de reissector is een pluspunt maar geen vereiste.
- affiniteit met natuur en/of fotografie is heel mooi meegenomen maar ook geen must.
Waarom hebben we je nodig?
- STARLING heeft nood aan iemand die ons kan helpen achter de schermen.
- je helpt misschien ook mee met de communicatie naar de reizigers toe.
- je plant onze groepsreizen mee in de verre toekomst.
- jij bent veelzijdig en springt bij waar we handen tekort komen. Je zorgt mee voor de feilloze logistieke organisatie van de individuele reizen! Concreet: je helpt mee met het boeken en opvolgen van de (meest voordelige en verantwoorde) vluchten, huurwagens, accommodatie, lokale gidsen,… plus alle ditjes en datjes die daarbij komen kijken. Dit via e-mail en telefoon. Aangezien je proactief bent, houd je daarbij rekening met potentiële problemen. Daarnaast moet je ook rekening houden met bijzondere wensen van deelnemers zoals eenpersoonskamers, extra ruimte in het vliegtuig, dieeteisen, etc. De logistiek van de reizen brengt je in één dag tijd van de Ardennen naar Namibië, van de Galapagos naar Finland. Variatie gegarandeerd!
- je bent taalvaardig. Als je zin hebt om wat social media te verzorgen, dat kan.
Wat hebben we ervoor over om jou te strikken?
- een halftijds of voltijds contract van onbepaalde duur. Werken doe je 3 of 4/5de of fulltime.
- een loon volgens correcte schaal, afhankelijk van jouw anciënniteit.
- elke maand een extra onder de vorm van maaltijdcheques.
- je werkt een heerlijke ‘nine to five’ maar we zijn flexibel!
- opstart richtdatum vanaf januari – februari 2025 maar is flexibel en bespreekbaar. In onderling overleg kunnen we elkaars wensen aftoetsen.
Ben je freelancer (in binnen- of buitenland), ook dan kom je in aanmerking!
Laat ons weten dat je de job wil
Als je denkt dat je de geknipte persoon bent voor deze job als boekingsverantwoordelijke bij STARLING, stuur dan een motivatiemail en CV naar info@starlingreizen.be. Vragen worden enkel telefonisch of via mail behandeld.
Wat gebeurt er daarna?
We selecteren op basis van wat we lezen in de motivatiebrieven. Daarna volgt een gespreksronde, waarna we een keuze maken. We mikken op de start van je nieuwe job ten laatste in de eerste helft van 2025 (afhankelijk van wat voor jou mogelijk is).
Hopelijk tot snel!
Magalie, Elke, Sofie, Mieke en Billy